Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Amazing!n

Kategori: Allmänt

Heej alla sööta!♥ Hur har ni det? Jaaaag har det braaa(;♥ Tänkte att jag skulle börja att berätta om dagen idag , o sen skulle jag typ kort berätta om veckan elr det jag kommer mest ihåg. Så nu börjar vi. Idag så vakna vi o så åt vi morgonmål o sen så kom Malin, Raitis och Leppä dit. O då gjord vi lite allt möjligt. Sen vid 12 så for vi till vinter spektakle. O när vi kom hem så gjord vi inget åt o sen blev det futsal igen.. Och det blev ju stryck åt ESC. Men igår vann dom (;;; 8-1. Sen så nä vi for hem så körd vi lite race(; Wupiiduuu. O vår bil vann (;; Int ska man ju ha nåån volvo. Nåja sen så kom leppä malin raitis och cappe dit. Vi åt glass. O sen kom mamma o pappa efter mej. O så får vi hem. Sen hoppa jag i en varm dusch. O just nu sitter jag här.

Nu ska jag gå igenom lite veckan..
Jaaa. ppååå förra veckans lörda va det ju ishockey match. Wuppiiduuu helt sika kivaaaaaa!♥(;. Söndagen va det ba bingo (;. Månda inget spc. Tisdag spenderades med bra sälskap (;♥  Onsdag, inget spc alls. Torsdag. Va det ÅBO. o då va man ti caribia o såå.♥ Fredag: Inget spc. Lördag va det futsal. Idag va det hem d: och futsal. Haft en kiva vecka. Har spenderat min vecka med leppä o kusinerna (;. Hoho. Skönt att vara hemma. O så får man ju träffa Teddie igen och alla andra (;♥ ju.. Men nu ska jag packa upp min väska o så ska jag packa ner i skolväskan ! Imorgon kommer jag börja blogga vanligt igen ! Men puss o kraaaam Hejdå!♥


Danny♥
Sena grattisar till Danny som fyllde igår!♥ Puuusss!♥


/emppu

Kommentarer

  • linne säger:

    for*

    2012-02-27 | 06:25:41

Kommentera inlägget här: