Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

always on my mind.

Kategori: Allmänt

Heejheej bloggen! Hur har mina fina idagdå? Själv mår jag toppen att få komma från en varm dusch e typ det bästa jag vet;')! aa men i varjefall idag har jag tillbringat min tid med min egen sötaste Linne! :D♥ oja vi var ut o gå o data osv. O tala tjejsnack typ ^^ Aja. Sen så har jag oxå planerat lite inför veckan tänkte lite berätta om min vecka ;')!♥
Måndag- vara med Linnea en liten stund skolan och öva på engelska prov
Tisdag- maybe träffa nån skolan laga läxor osv ;')
Onsdag- ha lång dag i skolan och igen maybe träffa nån;')o läxor ! :')
Torsdag- Skola kanske igen träffa nån :') typ städda mitt rum ! :')
Fredag- ha någon ute dag med skolan :)-.- och sen komma hem och om jag inte städdat på torsdag blir det på fredag sen packa packa osen bär det av till mina kusiner ;') o där typ träffa kanske leppä elr nån :')
Lördag- vakna o sen på dagen blir det stor staden helsingfors på ifk-jyp match sen hese och sen tyyp se på meloodifestivalen
Söndag- vakna osen ba va hos mina kusiner inga skilda planer säkert typ  träffa nån leppä osv ;')


Ja som sakt där fick ni veckans planer ! ;') kommer säkert bli dålig uppdatering på sportlovet eftersom när jag e hos mina kusoiner men ska fösöka ta me datorn o slänga in ett inlägg nu och då! :)♥

så sant!
Men jo nu ska jag fortsätta o höra på musik, och så. Vi får höras mer imorgon! :')♥ Puss&kram älsklingar!♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: