Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

-12,3

Kategori: Allmänt

Hej alla sötnosar! Hur är det idag då? Jag har det fine. Vakna fö en halvtimme sen o när jag kolla hur kallt et va ute så var det -12,3. Usch  sejjer jag. För att det va liksom i går -2,0 och nu så är det 10 grader kallare. Usch. Jaa men i varjefall tänkte ta o läsa på finska provet sen fixa mig o sen så smånigom fara till skolan. Idag är det ju onsdag som sakt. Och då får jag vet ett svar. Ni får kanske veta senare om det (;;. Men komihåg BARA KANSKE. Vissa av mina vänner kanske inte heller få veta det.. Men jo nu ska jo då läsa på prov.

Saant,,♥ MEn joo nu ska jag gå o öva bloggar tror jag efter skolan slutar först 14.45 idag så. Men jo överlever någ har ju gjort det hittills.. Men joo vi syyns senare hejdå ha en bra dag kraam!


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: