Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

-

Kategori: Allmänt

Tjoho! Bilderna kommer först efter skolan för att det tar en stund att ladda ner dom. Men i varjefall. Just nu sitter jag här och äter morgonmål , brööd , vindruvor, varm kakao och godmorgon juice. Hihi tänkte äta lite gott nu när dethä vi börjar endå 10. Men måst åtminstone snart fara. För att klockan blir snart halv 10. Men jag tänkt att jag far tjugo före tio. Men jo passade på att fixa ihop varm choklad för att det är så kallt ute nu. hihi men i varjefall så nu kommer en bild före jag far.

namnam.
Men nu ska jag fara så hörs vi mer efter skolan! :D♥ Hejdå♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: