Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

TACK!

Kategori: Allmänt

Iallafall om jorden sku gå under.
 
 
Så vill jag tacka min mamma och pappa som har gjort så att jag har fått upplevt den här världen. Och tacka min vänner som har varit här för mig då när jag har behövt och allt jag har upplevt med dem.Sen framför allt vill jag tacka Justin Bieber som har fått mig att tro på mig själv och att gå vidare. Och framför allt av honom har jag fått bättre självförtroende. Och iallafall 2012 har man fått känna den lyckliga känslan att ha en papperbit som betyder alldra mest! Och att känna känlsan, damn ja kommer få se honom! En sånn skön känsla som kanske inte kommer hålla så längre än några timmar ennu! 
Vill tacka min bästa kompis Ida, <3, min klass som är bäst som jag inte vill byta ut fast jag skulle få 1miljon! Haha, crazy men sant ! Och alla beliebers jag har lärt känna under 2012! alla mina kompisar! Min idol, Justin Bieber! <3 Och alla som har fått mig att komma hit var jag är idag, men kanske inte imorgon! JAG ÄLSKAR ER ALLA! 7B, BÄSTIS, KOMPISAR,SLÄKT,MINA FÖRÄLDRA, JUSTIN BIEBER OCH ALLA! TILL OCH MED JUST NU DE JAG HATAR! tack alla för alltid! Det var jätte roligt att träffa er om vi inte syns mer ! <3 NI BETYDDE MEST TILL MIG! <33333
 
lol ja vet int men ja tkr dedä e jätte roligt men skrämmande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: