Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

:S

Kategori: Allmänt

Har inte bloggat ordentligt, men iaf igår var jag med bästa Linda ! Vi gjord inge spc.
Idag genast efter skole får jag  o mamma ti sko affärn o sen får vi o äta o sen ti säästis, när jag kom hem fixa jag mina läxor o sen får ajg på hanttis match with my girls, jonna,ida<3,bontte och senja. Dock vann killarna 29-17 väll, brabra. Sen efter det får jag o bontte till butiken köpt piltti o lite sånt:D. Nu ligger jag under täcke, kan nt typ stiga upp börjar genast o må illa o så.. :(... Ska si på x-factor ti slut om jag orkar annors går jag o lägger mej! Ha det bra! pusspuss sov gott ses igen! <3
jag ser int alls trött ut elr någo.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: