Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

River flows in you

Kategori: Allmänt

Haha, javet inte om ja ska skratta elr gråta nä jag tänker att det är JULLOV. haah, vet att jag inte kommer att se <3 på 2 veckor.... Vet att jag inte har en chans att se honom. Nåja. Ska iallafll fösöka njuta av de!:)
dendär glada tjejen du så stog där och har alltid ett leende på läpparna.. Är du så säker att hon är glad inombords.
Hon ville inte att någon annan ska beskymra sig om henne. Kanske hon säger att allt är bra fast det egentligen inte är så. 
Kanske hon gråter sig till sömns varje kväll och sedan vakna gå till skolan med leende på läpparna som om hon inte skulle ha gråtit igår natt.
Fast kanske hon egentligen behöv en vän när det är som värst. Fast då känns det som om ingen skulle hjälpa henne. Hon vet att hon är en människa, En människa som finns där som inte har någon större betyldese. Hon är bara som vem som helst. En människa som står där, med ett leende på läpparna, och alltid dendär ena i huvudet och kanske tillochmed alltid något beskymer! Men hon ville inte göra så alla andra ska bli oroliga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: