Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

nu säger dethär rakt ut!

Kategori: Allmänt

Haha... Har aldrig nämnt dethär till någon.. Men nu tänkt jag ta upp det här i bloggen när det har hänt lite ett och annat! 
Iallafall, jag vet inte egentligen hur jag ska föklara deethär men iallafall ska väl börja på något sätt,
 
Jo alltså det är så här att det känns som om jag sku bli mobbad.... För varje gång jag går förbi ett par typer, så glor dom, viskar något o skrattar... 
 
Tycker det är så jävla fegt att låtsas vara kompis, sen tala skit om en och skratta åt en och så vidare! Hoppas det finns någon som fattar vad jag menar.... Liksom det är ju int direkt sådär kul:/.. Eftersom vi verkligen har projektet KiVa skola... så det så. Iallafalll ville skriva ut det här nånstans, nä jag inte direkt berättat dethär till nån. 
A8pdzrmciaihe7e_large

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Heey du! Du kan berätta allt för mig, jag berättar inget till någon, FINNS <3

    Svar: taack gulle ! <3
    Emilia Sjöberg

    2012-12-13 | 16:26:04
    Bloggadress: http://fotiscecce.blogg.se
  • Cecilia säger:

    HEEY du! Du kan berätta allt för mig, FINNS <3

    Svar: hihi tack älskling! <3
    Emilia Sjöberg

    2012-12-13 | 16:27:22

Kommentera inlägget här: