Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Livet.

Kategori: Allmänt

Har ni nångång tänkt vad livet betyder?  Haha det har jag gjort. Och det betyder ju inte att man måsta hoppa benji jump!
Jag har funderat på¨dethär, att kommer man någonsin hitta en riktig vän!? Kommer man någonsin träffa sin dröm prins. Eller så. Ja men ni vet liksom va som pointen är med dethär inlägget! I alla fall nu tänkte jag fråga er att vad är er dröm för framtiden? Själv är det att jag vill träffa justin, få min dröm prins! Nångång ta en bild med justin! Och att träffa 1D! Men kommentera gärna va som e er dröm!
 
arkiv men komihåg kommentera
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: