Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

LEDIG DAG.

Kategori: Allmänt

Som alla kanske vet så var vi finländare lediga idag för att vi firar vår självständighetsdag! Det kommer dans på slottet i teven. Det är så sjukt skönt att inte höra till Ryssland. Vi får vara självständiga. Så jävla skönt. Så min dag har gått till att ätit fint hemma, varit på bio sett på världens bästa film. Och fatta just att hur mycket jag saknar Finlands ishockeyspelare, Mikael Granlund. ää. Hur som helst. Ska gå och lägga mig efter den här dagen. Ska fara o se på bio imorgon igen, och vara sista dagen i skolan imorgon, och sen kommer veckoslutet. Nåja men nu ska jag dra måste gå och lägga mig, ha det bra alla finländare och andra typer! <3 Sov gott pusspuss <3!
 
ää, denhär e bäst ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: