Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

HEDELMÄ AAKKOSET

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Läget`? Här e allt bra! Vaknade vid 10, la mej ner i min säng och läste på geografi prov! O just nu så har jag en film o ladda på swefilmer, så min söndag ska se ut som så lite provläsning, och en hög med filmer! :):):) <3 mys ju!
 
Iallafall igår var jag med mina bästa Ida och Senja! <3 Vi var o köpa julklappar, sen får vi till hangö cafeet och äta franskisar och drack cola, o tala o skratta, sen kom vi till mitt, o vi sku se på film men de ble int av, så vi tala o hadd s elr k :)<3 så de va mysit! Opå kvällen såg jag på film o sen på patrick kennedys ustream! <3<3<3 Ju. O får o sova vi 1-2 tiden! :) Nåja nu ska jag se om filmen ha laddats så att man kan si! :) Ha de göööttt! <3
 
såhär såg min lördag ut!!! <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: