Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

byebye 2012.

Kategori: Allmänt

ÅRSREDOVISNING 2012
Vilket är ditt bästa minne från det här året? -
kanske när jag var på ishockey match! Eller känslan nä ja fick veta att jb kmr ti finland!
Vilket är ditt sämsta minne från det här året? -
bl.a 19.11 finns många stunder då ja faller.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut? - 
juuu
Höll du dina nyårslöften? -
näp
Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? -
jo!
Har du varit lycklig i år? -
jap! Men klart de fandes stunder då jag föll!
Vad kommer du minnas från år 2012 i framtiden? -
det mesta! Efter som dethär året ändrade mitt liv helt och hållet!
Vilka länder besökte du?
sverige
Största misstaget? -
dedä ena
Bästa köpet? -
JUSTINS BILJETT!
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? -
ja de finns väl.
Vad önskar du att du gjort mer? -
förbättra mig i alla prov!
Blev du kär i hur? -
? Men ja ja blev kär och ja tror jag aldrig vart såhär kär som jag är justnu!
Vad fick dig att må bra? -
det finns mycket
Vilken kändis var du mest sugen på?
Justin 
Vad gjorde du på din födelsedag? -
fira de
Vilket datum från i år kommer du alltid minnas? -
18.2, 3.2 :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: