Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

YOU is all i need!

Kategori: Allmänt

Heej gullen! Hur har ni det? Själv har jag det okei, är sjuk så stannade hemma från skolan idag. mhm. Nåja. Orkade inte berätta om gårdagen igår eftersom att jag var nere och så. Men nu när jag e sjuk så tror jag inte for si en sööt före han åker till sverige, till potatiscupen.. Nåja. För att måste nog vara hemma imorn ennu. Men nu så ska jag si på mamma mia. O äta choklad. Berättar mer om gårdagen senare. Kraaaam <3

tagen förra onsdag.  tur så hitta jag denna annors skulle det int ha komi nåhon bild...
Kraaaaaaaaaam<3
Henna=L♥VE Y♥U

//EMPPU

Kommentarer


Kommentera inlägget här: