Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Turn up the music.

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina! Hur har nidet? Själv har jag det underbart! Vakna vid 7. O på ett ganska bra humör! Var jätte glad för att solen löss och att det e entligen onsdag! Japp! Kommer nog säkeert blogga efter skolan! Eftersom mamma kommer hem från jobb lite över 3, O pappa far på jobb 3, så måst jag fixa någo o äta, för sen går tåget tio över 4! Japp, o så måstt jag ladda ner lite låtar så jag har någo o höra på  när jag far till ekenäs o kommer hem därifrån! Japp! Men jag startar säkert idag till tåge 10 före 4. Japp! Men dehär inlägget sku int bli så långt! Men japp! NU måst jag fixa mig, kanske slänger jag ennu in 1 inlägg före jag far till skolan! Meen kraam!<3

täck över halva bokstäverna, så ser ni vadet står! (; men kraam!<3

/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: