Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

TEMADAG!

Kategori: Allmänt

Hej alla sötaah! Hur har ni det? Själv har jag det sådäär! Ursäkta att jag inte bloggade sådär riktit på riktigt! Det var nog mest för att jag inte måde bra. Pga en sak! :( Men jag gjorde inget spc igår. Var i skolan och var bara hemma o chilla. Japp. Men Idag så har vi från 9-13.00. Skönt vi missar handarbete! Och varför vi har från 9-13.00 är för att vi har temadag! Och efter skolan såå ska jag komma hem. För att sen vid halv 3, kommer min systers dotter till oss, för att mamma slutar vid 3. Och min syster börjar 3. Så måste vakta henne tills mamma kommer hem! Japp! Men vet ni vad jag har tänkt? Jag har tänkt att ta en paus från alla killar! för det beror ofta på "han" när jag är lessen. Jag vet att det kommer vara svårt att gå över honom. Men jag tänker kämpa och visa att jag är en stark tjej! Som kan gå vidare i livet! men nu ska jag fara och äta. hups, blev ett långt inlägg! men vi hörs mer senare!

true! men där ute finns miljoner andra killar!


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: