Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

SVAR.

Kategori: Allmänt

Postat av: sofia

tänkte ställa några frågor till dig:
- skulle du kunna göra en videoblogg någongång?
- kan du lägga upp en bild på dina smink produkter?
- hur fixar du ditt hår ? :)
skulle bli tacksam för svar
kram
:)

 

1. Jaa det kan jag fixa!(:
2. Jaap, det kan jag göra, men någon gång senare, asså int rikit ennu. (:
3. Det beror på hur jag har det men vi kan börja med häst svans, då borstar jag ba igenom det o sätter fast det, sen när jag har det löst, borstar jag igenom det , drar med borsten upp min pannlugg o sätter fast det med ett spänne.

 

Tack Sofia för frågorna! Ska fixa dethär så snabbt som möjligt ! Kraam! (:

/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: