Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Sorry,i'm allergic to bullshit.

Kategori: Allmänt

Tjohej! Läget? Med mig är allt fint! Ursäkta att jag inte har bloggat så "bra" och "odentliga" inlägg. Men på senaste tiden så har jag inte gjort någo spc. Elr joo igentligen en sak ha vari spc som e ett minne för livet!♥ O det va världens bästa dag!- ONSDAG! japp. Men igår så va ja med bontte o vi hadd FUN! O det va hon som gästblogga!(; ahahah. Nåja. Men idag så e det fint väder så ska nog säkert vara ute med finaste vännen Linnea!♥ Japp. Men nu så ska jag fara, mer bloggning senare! Kraam<3


BÄSTA! VÄNTAR TILL SLUTE AV JUNI ELR VA DET JULI FÖ DÅ KOMMER HANS CD-SKIVA♥♥

/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: