Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Sokka irti!

Kategori: Allmänt

Godkväll fina! Läg et? Här e allt bra! Idag har jag inte gjort någo, ba vart ute o springa ett varv o spela lite fotis med pappa chill! Jappp, meen imorgon e det äntligen ONSDAG! O det betyder att jag for si MIKKO SIPOLA SOM VANN THE VOICE OF FINLAND 2012! AAAHH JESS! HAR VÄNTAT HELA TIDEN PPÅ DET! SKA DOCK DIT MED MINA KUSINER O GUDMOR OCH GUDFAR! JAPP. MEN TROR DET INTE KOMMER BLI SÅ HIMLA BRA UPPDATERING IMORGON EFTERSOM ATT JAG SLUTAR KVARTFÖRE 3 OCH SEN SÅ SKA JAG MED 4:ANS TÅG TILL EKENÄS O SEN SÅ E JAG I EKENÄS HELA KVÄLLEN O KOMMER HEM MED 9:ANS TÅG! CHILL. KOMMER BLI EN KUL DAG IMORGON! JAAAP MEN NU SÅ SKA JAG FARA. BLOGGAR KANSKE FÖRE JAG FAR TILL SKOLAN IMORGON! MEN SOV GOTT! ÄLSKAR ER PUSSKRAM!<3


Tyckt int först om denhä låten men nu e den bääst!<3

/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: