Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

She doesn't mind!

Kategori: Allmänt

Hej alla! Hur har ni det? Jag har det bara bra! Skolan gick chill! en halvtimmer enkka. 1 timme kyrka. 2 timmar data 1 timme matta/hissa och 1  timme gymppa! Chill. Sen när jag kom hem så for jag i duschen. Och efter det så packa jag åt mat. O så for vi till butiken. O sen så bärd det av till kusinerna! Kom just hit. O nu sitter jag här o bloggar utanför min kusinsrum. O dom ser på nån film. Men dom ska väll snarrt fara ti rinken. Nååjaa. Men nu så ska jag typ göra någo. Men ni alla ska ha en bra påsk! Kommer blogga nu och då. Beror på hur jag hinner! Nåja. Men nu så ska jag fara. Bloggar sen någon gång igen! Puss&kram !<3 syns så snart som möjligt!

bjuder på en bild påå mig själv!

/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: