Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Please close your eyes, how dark is it? this is my life without you!

Kategori: Allmänt

Tjohej fina! Läget? Med mig är allt fint ! Orka inte blogga ordentlit igår, men i varjefall så var jag med finaste linnea o vi hade kul, sen mot slutet var vi en stund med Erin! Vi tala bara! Sen när jag kom hem så åt jag pizza o ffor o sova någongång 12. Men somna först 1. O sen vakna jag vid 3 och sen igen vid 5. Sen vaknade jag till slut lite över 9. O sen så såg jag på Eva&Adam som kom i tvn. O sen så sluta det så spänande att jag så fortsättningarna på datorn! Japp! Men ska senare vara med Linne! Vi ska säkert tala och vara ute o ha det kul! O jag både fixa mig! O vittu min läpp e uppsvulen fö jag har någo sår där! Nåja men. Just nu sitter jag här o spammar Take care! hahah! Jappp , men mer bloggning senare !  Kraam påer!<3

hot!hot!hot!

/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: