Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Lista: lär känna mig lite mer.

Kategori: Allmänt

Namn: Emilia
Ålder: 12. om 4 månader 13
Längd: 160-165 . i think.
Sko - storlek: 39-40.
Gör just nu: inget.

Allmäna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, snäll (kanske)? skrattar mkt?
Namn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: öhm idk. joo jag tar illa upp ganska lätt.

Vad är du rädd för? Ormar. finns massor.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: öööö. håret kanske
Det roligaste jobbet du har haft/har: har aldrig jobbat.
Har du körkort eller bil: Nej, men det ska jag nog skaffa.
När tar du ditt körtkort om du inte har men vill ha: typ någon gång vid 18,20
Vem åkte du bil med senast: Min pappa.
Vem åt du mat med sist: Mamma.
Vem sov du hos sist: Mina kusiner.
Vem sov hos dig sist: öhm. henna kanske.

När grät du senast: Hmm... minns ej.
När skrattade du senast: Haha igååår, o det blev en massa skratt.

Vad har du alltid i din väska: Använder inte bara ibland. annors i skolväskan , papper osv.
Har du varit utomlands någongång: Jaa. 
Största stad/städer du varit i: Helsingfors och Stockholm och Mora.

Lite mer personliga frågor:
Rökt:
Nej.
Snusat: Nej
Druckit: nej.
Har du piercing eller tatuering: Piercing i örat, o usch nej inga tatueringar.

Antingen - eller frågor:
Storstad eller landet:
Storstad
Hambugare eller pizza: Båda
Kött eller fisk: båda.
Hund eller katt: Båda. 
McDonalds eller MAX: har aldrig varit på MAX. och gillar inte McDonalds för att dom har torra hamburgaren.
Sverige eller utlandet: Utlandet!!! 
Sport eller nyheter: Sport.
Fotboll elelr hockey: BÅDA!
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? BÅDA.
Sommar eller vinter: Sommar. 
Höst eller vår: Höst och vår!
Flyg eller tåg: tåg.
Bil eller buss: Bil men bussar  oxå myssiga.


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: