Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

JAG KAN OXÅ FEJKA ETT LEENDE.

Kategori: Allmänt

NU NÄR DET EN GÅNG ÄR PAUS I ISHOCKEYN, TÄNKT JAG TALA UT LITE. Jap.
Det jag ska tala ut handlar om kompisar.
Vet ni det är jätte ofta jag känner mig som jag skulle vara mindre värd än alla andra av min kompisar.
Känner mig oxå jätte ofta bort glömd.
Känner mig som jag skulle jämnt bli sviken.
Och som ingen skulle bry sig om mig.
Har tvivlat jätte länge om allt är så som jag nu skrivit hit?
Jag vet att min familj älskar mig.
Men jag vet inte om  mina kompisar , älskar och godkänner mig som den jag är.


true story, bro!


/emppuu

Kommentarer

  • sofia säger:

    tänkte ställa några frågor till dig:

    - skulle du kunna göra en videoblogg någongång?

    - kan du lägga upp en bild på dina smink produkter?

    - hur fixar du ditt hår ? :)

    skulle bli tacksam för svar

    kram

    :)

    2012-04-22 | 02:18:48

Kommentera inlägget här: