Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Its all about me and him!

Kategori: Allmänt

Tjohej fina! Hur har ni det? Själv har jag det fint! Sitter typ här o gamear på min tele o väntar på att ishoceyn ska börja, o e sjukt T-A-G-G-A-D till onsdagen! Kommer bli bääst! Jaap, men har inte vart hemma på hela dagen , har vart till Karis, lojo på 90 år kalas, karis, ekenäs, hem! Jaap, men har en halv kismet på borde som jag både äta men typ ingen lust, har mått illa o typ haft ont i magen hela dan idag! Japp, men nu ska jag gå, uppdaterar kanske senare. Kanske uppdaterar via mobilen, när jag ntligen ladda ner internet! Jaap men vi syns kanske senare! Kraam<3

en bild från igår ! :D

/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: