Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

In hanko!

Kategori: Allmänt

Heej mina finaste! Hur har ni det? .
Själv mår jag fint! Har inte bloggat nu sen torsdagen men beror på att jag inte har hunnit och om jag har vart på datorn ha jag ba vart en några minuter. Nåja men ivarjefall så har dt vart kul! Kan berätta !

FREDAG- typ vakna o åt morgonmål o fixa mig sen kom leppä o sen så va han nog där en stund sen for leppä o  jonas till rinkken o sen så kom dom efter nån timma i gen. Sen så på kvällen så bada vi bastu och åt tortilla o sen så såg vi på tv. o sen senare blev det sova.

LÖRDAG- gjord typ inget. jo leppä va där o så va vi typ till butiken o sånt. O sen så blev det att fara ti tenala på påskmiddag. Sen så for vi typ hem vid 11. O sen blev det o sova.

SÖNDAG-vakna, sen så blev det in till stan och sen så gick vi till jonas&simons fammo o faffa. Där som vi sen åt middag. Vi va där en lååång stund senså gick vi hem och vid 5 så for vi till bingon. O efter bingon kom vii hem o åt chips o så opå titanic!

MÅNDAG- vakna och ätit moronmål o sånt. Sen så for vi cyklande till neste där jag o min minsta kusin va "väldigt" snälla. vi såg en bild på jokerit o nä dom hadd kasta badbollar o sånt. haha aen när vi vänd blad så sa jag åt min kusin fö dom hadd en bild där det va på sidan badbollar dom hadd sparat så sa jag ti min kusin sii dom ha spara lite badbollar åt dom själv när dom får sommarlov. O gissa vi båda hålld på o skratta ihjäl oss. Sen cykla vi hem. O sen kom min största kusin o leppä ditt. O sen så typ åt vi o tala osånt. O sen vi 5 kom jag hem. O sen så for vi till min fammo. O sen så for jag hem. O sen packa jag det jag sku ha ti min syrra. O sen så va jag bara här oså. O sen senare for jag i duschen. Men varför jag är här är för att mamma o pappa är på kryssning. O dom kommer hem idag (tisdag). japp. Men nu så ska jag gå o fixa mig. Så vi syns mer senare. Heejdå!<3

Tagen förra tisdag/onsdag!


/emppu

Kommentarer

  • Anonym säger:

    meh orka !

    2012-04-10 | 15:15:31

Kommentera inlägget här: