Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I KNOW YOU LOVE ME!

Kategori: Allmänt

Hej! Hur har ni det? Själv har jag det bra! Idag har jag vart i stan med mamma. Och sen kom syster till oss o sen så har jag laga min religions läxa o int typ någo mer. hahaha. Just nu sitte jag o chattar med typer på fb och msn! o lyssnar på musa från spotify. Och bertta en kind of hemlis åt petra! SOm ingen anna for veta , muhahahab:P <3! nåja men nu ska jag fara o sova! bloggar mer imorgon! puss&kram godnatt!<3

PS. JAG PUBLICERAR DETTA INLÄGG NU PÅ DENHÄ TISDAGEN. FÖR ATT JAG KUND INTE PUBLICERA IGÅR! MEN DÄR FICKK NI VETA VAD JAG GJJORDE IGÅR!


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: