Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Följ ditt hjärta!

Kategori: Allmänt

Tjohej! Hur har ni det idag? Själv har jag det okej, kan man väll säga! Japp, idag har jag inte gjort någo mkt alls! Bara vart ute o fota, vart till butiken o ba vart hemma. Så har haft en slö söndag. Japp, men söndagen hörs till att vara slö! Men ivarjefall kom från duschen just, älskar mest av allt söndagens dusch, då kan du tänka på vad som ha hänt under veckan och va som kommer hända under nästa vecka. Hittills har jag bara 2 planer, imorgon öva på religions prov och på onsdagen ekenäs på mikko sipola konsert. Och sen så lever jag bara en dag i taget. Jap, nu ska jag fixa min säng mysig borsta igenom håret o dra på mig min pyjamas o sen äta något om jag for ner någo, för lider ennu av illa mående och magont! Japp, men nu sejjer jag färdit gonatt, vi syns imorgon kraaam <3

en bild på mig från idag !


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: