Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

EVERYTHING I DO, I DO IT FOR YOU

Kategori: Allmänt

ORKAR INTE BLOGGA OM DAGEN SÅ BLIR EN LISTA IST!

1. Tre namn jag lyssnar till: emppu, emmis,emilia

2. Någonting jag tycker om med mig själv: hmm. mitt leende

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: min röst.

4. Detta är jag rädd för: ORMAR

5. Tre saker jag vill ha varje dag: han! kompisar o kärlek

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: få hans huvud o vända.

7. Detta tycker jag om att göra: vara med mina kompisar o mkt mer.

8. Detta vill jag göra just nu: mkt.

9. Bästa känslan: kär.

10. Värsta känslan: sårad och sviken.

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: hm.. idk

13. Vill jag gifta mig? kanske

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: har ett långt förhållande, åker till thailand och for nya kompisar.

15. Min käraste ägodel: DATORN.

17. Detta har jag på mig just nu: Min pyamas

19. Favoritdjur: Hund och katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: allt från tryckare till rock! ;).

21. Favoritlåtar just nu: drive by och någo.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast är ju gymnastik tråkiga hissa.

23. Stjärntecken: lejon

24. En bok jag älskar: vet ej.

25. En film jag älskar: titanic!

26. Tv-program jag gillar: salkkarit!

27. Favoritdoft: min favorit parfym.

28. Detta äter jag gärna: jordgubbar..och choklad..

29. Dricker helst: angrybirds.

30. Favoritgodis: choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester: thailand och grekland

32. Färg på mina ögon: enligt ana, blå bruna?!:O

33. Min längd: 160-165

34. Jag tror på: guuud, nånej, på kärlek.

37. Så här bor jag: med mamma o pappa.

39. Det här tänder mig: Killar med bruna ögon aahh!

40. Det här gör mig avtänd: killar som tror dom är något o sviker.

41. Favoritfärg: pink!

42. Favoritcitat: live for today. hope for tomorrow.

43. En hemlighet jag vet: ;).

44. Bästa present jag fått: hm, alla är bästa på sitt sätt.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen!

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: näsan!

48. Udda förmåga/egenskap: hm. idk

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: vovve.

50. Vad lyssnar du på just nu? Tv:n

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? har haft tråkit ska sova !

52. Var är dina föräldrar födda? björneborg och tvärminne (finland)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? spotify

54. Vilken är din favoritrestaurang? uno.

55. När badade du i en pool senast? oj, sportlove då vi var till caribia.

56. Har du varit med i någon skolpjäs? nej.

57. Hur många barn vill du ha? 1-2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? heavy.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? nä.

60. Vad har du för TV-kanaler? många.

61. Har du åkt moped någon gång? Ja väll

62. Har du busringt någon gång? jaa! typ min favorit hobby förut !;)

63. Har du fått felparkeringsböter? nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?  nej till båda-

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? simpsons

68. Kan du alla orden i nationalsången? nae

69. Badkar eller duschkabin? badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? titanic.

71. Favoritpizza? min egen sort jag aallti tar

73. Vilken färg på läppstift använder du? ljusröd!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej.

5. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice? båda

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? linne o ida kanakori

78. Favoritchoklad? mjölk

79. När röstade du senast? förra fredagen.

80. När åt du en hemodlad tomat sist? något år sen kanske 1-2

82. Är du bra på matlagning? nej;:)

83. Klarar du att tanka själv? idk?

85. Pepsi eller Coca Cola? Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nej.

87. Vad var det senaste du handlade? hm.. angrybirds dricka kanske.

88. Har du kräkts offentligt? jav!

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? nja ibland

91. Har du ringt något betalnummer? yes

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? farmor.

94. Hade du mycket hår som liten bebis? haha nej-

96. Vad har du i din väska? skolböcker, annors mobil och nycklar o plånbok.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? äter.

99. Var hittade du den här listan? bnikki.blogg.se

emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: