Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

DE VET DU.

Kategori: Allmänt

Godmorgon! HUr har ni det? Jag har det bra! Vetni hur mycke jag hadd vena på att våren skulle komma? Joo såhhääääää myki! O senså kommer de fittans snö! Och nu är det några cm snö! Voi vittu! Jag blir så arg på denhä fittans snö! Det skulle ha komi snö lite tidigare, så skulle allt ha vari bort !! VOI VITTU! FAST DET ÄR SNÖ OCH -2 GRADER TÄNKER JAG ENDÅ SÄTTA PÅ MINA CONVERSE! Nåja, men nu ska jag inte sitta här! Utan gå och fixa mig! så vi ses senare puss o kraam!<3 bloggar mer senare!<<3

AAAHH ÄLSKA HAN ! O HANS ÖGON! GHHHAAAAA DÖÖR FÖR DOM!♥



/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: