Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

3 dagar kvar!

Kategori: Allmänt

Hej min söta! Hur har ni det idag då? Själv har jag det bra! Skolan var chill som vanligt.! Fick träffa alla söta igen ! jihu. O sen så ni vet ju jag var o se på handbolls match igår, så pojkarna 99 vann ju fm-brons. Så dom fick en skjorta där det stog fm-brons 2012. osv. så sen så hadd pojkarna dom på i skolan , så haha!:P Nåja kom hem efter skolan o kom hit. O just nu så hör jag på musik och så tänkte jag göra min religionsläxa att rita en serie om buddha! Jo. Och sen så tänkte jag äta någo! Oså är jag fett sugen på angry birds dricka, så tänkte säga att pappa ska köpa en sådan åt mig från ärrän! Ju. Men nu ska jag laga läxorna ! Så vi for höras mer senare! puss&kram!

naaamii! :DD


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: