Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Tjena mors =)

Kategori: Allmänt

Nemen Hallo. :)
Aja.
Nu ska jag berätta lite om min skoldag o min dag i dag :D
Aja.
vaknade klockan 8.00 sen kom jag på datorn orkade inte blogga eftersom jag städdade :P <3 Aja.
Sen vi kvart före tio får jag till skolan skit kul -.-' noot ..
Aja.
10.00-matematik- räknade fortfarande samma sak :P
10.45- lunch  och rast :Dd
11.15-modersmål-läste o chillade :P
12.15-Fysik och kemi - gjorde experiment :D
13.00-Data- gjorde läseordning :D <3
13.45- HEEEM o då blev det t.g.i.f <3
Aja. Sen bloggade jag juu aja. jag åt o sen får jag o möta Ronja <3 Sen for vi till R-kiosen :D oköpte godis :D
Sen kom vi till mitt o tittade på film <.< :D
sen ringde vi till tommy o fråga om han kund vara o han kund :DDD
Aja.
sen for vi till Hangöby skol gården
aja.
Sen fick vi tråkit där så stack vi till tommys morsa o efter hans bonbon
Sen stack vi till hagapark :D
Där var vi kanske en timme sen for vi alla hem
hemma kollade jag på tv :D
Sen har jag juu oxå hunni haft webb med ronjjaa hihi :D
Imoron skall jag väll ti mina kusiner ! LOVE IT ! <3
Aja.
MEn nu ska jag fara :D <3
Bloggar mer imorgon :D
10 elr 09 :D
Datumet stämmer inte på bilden :D
Gonatt puss och kram -emppu- <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: