Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Tjahh :S

Kategori: Allmänt

Tjena bloggen ! Hur mår ni? Jag  mår inte så värst bra :S. Ni vet är ju sjuk,så! ;( . Men har just ätit mini pizza nam ;)
Hihiiih men nu dagens röstning
Hiihiih just nu funderar jag om jag ska gå till skolan imorn ?? :(( hiiihihi , isf ha jag int öva på matta prov. Min styrcka far till att vara sjuk :S  Vet inte nu hur jag ska . Måst antagligen ta tempen :S . Hihi , VEET asså sku ha båda öva men styrckan far till att va sjuk :SS o så ha jag vari så skiit trröööt ! :SSSS
Men nu dagens röstning
Ska jag fara imorrn till skolan? =S
Är inte 100% säker! 99% säger nej och 1% säger ja . Så snälla jag ber va skulle ni välja? ?=?
Asså jag vet ddet inte ni som väljer . Knappast fattar ni hur jag mår. Men jag känner själv att jag inte är okej ennu , så va jag tar så blir det 99% ! Asså nej ! men nu ska jag ta tempen ! vänta berättar snart va det blev .. :S. HAHHA tänkte just att dom senaste inläggen har jag oftast tagit tempen till lika :DDD. Jaaa då har jag tagit tempen 37.3 =37.30 :SS Så mitt svar om jag far till skolan blir 99% :SS men nu bjuder jag en bild på mej :D
här kommer bilden då så här så den ut före jag fixa den på picnik <3
Men gonatt -PUSS&KRAM- -EMPPU- <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: