Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Sean Banan i limousin Hela Sverige flippar när jag glider in ;) <3

Kategori: Allmänt

Tjena bloggen :P<3
Asså idag är det juu måndag så har vart i skolan asså vi skulle sluta 14.00 men asså vi slutade 13.00 pga. att vår religions lärare är sjuk o ingen kunde vara vikarie för dom hade lärrarmöte så knoxspåden ;)
Hihi aa men asså hatar måndagar skulle villa att det är höstlov för då ska jag igen till mina kusiner (L) Hihihi
LOVE ! <3
Aja.
Men ska jag nu berätta om min dag ;) ? :=)
Aja tror det blirså :)
9.00-Finska räkna papper
10.00-Matematik-räknade bråk :P
11.15-var i stadasbibloteket fårn 11.05-12-45 :P <3
sen efter bibbos läste vi :P
13.15.religion.. som blev skippad pga att vår lärare var juu sjuk som jag redan nämnde:)
Aja. Sen stack jag hem. Sen får jag o pappa till butiken :)
Hihi
Har bara varit på datorn tänkte att skulle ta o läsa :)
AA men ennu en viktig sak, kommer få en ny header , min kompis söntte (ronja) kommer fixa en. Asså besök hennesblogg--> sontte.blogg.se :)
AA men nu bjuder jag på en somrig bild :)) <3hihi regnbågen :P
aja.
Men ska gå o läsa nu :P <3
bloggar mer i kväll
puss&kram -emppu- <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: