Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Saknar dej sjukt :'((

Kategori: Allmänt

Tjena bloggen :)<3 Idag har jag varit med ida :P (http://iduskaah.blogg.se/) Vi hadd roligt , joo jag både städda undan lite i mitt rum och så både jag göra några magmuskler :P
Hihi men vet inte va jag ska blogga om .
Joo ;)
Skola 8.15-14.00
8.15-Gymnastik , hoppa längdhopp utan fart (inne, var as dåligt väder) situps :P i 30 sekunder 12 gjorde jag :P
9.00-samma :P
09.45-duscha o laga sej till timmen :P
10.00-modersmål- vi skulle föreställa figurer :P
10.45-Lunch
11.00-Rast :P
11.15- biolog test:P o samma som vi gjorde på modersmål timman :P
12.00-Rast :P
12.15-Religion, grupparbete öva på vår "lilla drama" vi ska visa fö klassen , vår grupp äger stort -,-' not :P Jag, Bontte, Matte (http://morijensta.blogg.se/) :P Teddie, edson,rasmus :S
13.00 rast
13.15 - Enkka- Jobba med 6a :P
men nu kommer en bild på mej just nu :P
joo bilden suger men får dugga , men hejdå <3 GOntatt -Emppu- <3 pussokram <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: