Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

så konstigt!!

Kategori: Allmänt

HHAAAAHHHAA!!Så som rubriken lyder så konstigt!! HAAHHA trodde att hadd blogga tidigare :DDDDDDD men nääjj, hihihi.. Men nu just så meter jag febern ;'). och så e jag oxå på fb , o msn ! :DDD.. Hiihihiiihhihiihihi ;) HHAHAH vet int va jag ska blogga om . HIHIHI ;;)).. ;) MEn dethä vi ser om jag far imorron till skolan :S , MEn kanske sku båda öva på matta prov i falll jag drar ti skola.. Just nu e jag hungrig som en varg men vi har mat snart ;) mne ni ska jag bjuda på en bild på mej ;)
Hiihi en bild jag fixat på picnik ;) Hihi hadd så tråkit ! MEn hejdå!
PUSS&KRAM -emppu- hadet bra ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: