Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Minä rakastan sinua ! <3 = Jag äskar dig! <3

Kategori: Allmänt

Hejssan bloggen <3 Ursäkta att jag inte bloggat tidigare men vi slutade 14.45 :DD
efter det får jag till butiken med pappa sen tittade jag på filmen "sisko tahtoisin jäädä"=syster jag vill stanna ((:
Sen övade jag på engelska prov som vi har imorgon :S SHIIT kommer få 4 :'(..
Aja.
Men nu ska jag berätta om min skoldag :)
9.00-Finska-gjorde korsord =)
10.00-Mådersmål-läste :)
10.45- LUNCH&RAST
11.15-Matematik-räknade brååk
12.15-Teckning-ritade med kol:P
13.15-14.45-Handarbete-Gjorde mössa :)
Aja.
mitt liv e tråkigt fö tillfälle
händer inget roligt i mitt liv just nu:S
Hoppas ni har roligare i ert liv <3
aja.
Men nu måst jag fara o öva på enkka prov
Så måste fara nu :)
Gonatt vi ses imorgo<3 puss och kram -emppu- <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: