Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

MAMMAS DATOR :)

Kategori: Allmänt

Heej e just nnu på mammas dator , så blir bara ett snabbt inlägg :;)
Aja. Men min dag ha inte varit så bra :( (vill inte sejja orsak :(
aja.
Men just nu väntar jag på min syrra som ska hämta min kamera sladd :)
Aja. Ska väll sen vara med Fello o tommy <<<:
Aja .
Men nu min dag :) 
 
vi började 8.00-14.00

8.00-Engelska-Prov :S
9.00-Englska skrev i häfte :D
10.00-Modersmål- läste tills min lärare sa att jag skulle göra 3 pilar där de sku st 20,40,60 :) För vi håller juu på med en såndä läs sak :) Aja. Tsm i klassen så har vi redan läst 55 elr 56 böcker freaky men senja så hon har läst mest hon har redan läst 13 böcker !
10.45LUNCH RAST
11.15-matematik- räknar samma sak ennu <:¨
12.15- Biologi- very very intressant :D
13.15-Gymnastik-spinttävlingar :=D
aja. o sen hem.
Aa men ska jag vänta på min syrra ska gå o öppna dörren men före det en bild :D
Aja. Men bloggar senare :) ¨

puss och kram -emppu- <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: