Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Jouu,, ;-)

Kategori: Allmänt

Hejsan Bloggen <3 Ursäkta att jag bloggar så sent ;-)
Aja. Men har vart i loppis ankka :)
Där köpte jag filmen "Sisko tahtoisin jäädä"= syster jag skulle villa stanna :) <3
O en bok som heter KÄR,KÄR,KÄR ;) ett par byxor och en skjorta :=)
aja.
Men nu ska jag berätta om min skoldag <3
8.00-gymnastik-frisbeegolf:D
9.00-samma <3
10.00- vi var o såg på en blockflöjtskonsert :) Bästa musiken EVER ! <3 NOOT
10.45-LUNCH o RAST
11.15-Modersmål-läsa
12.15-Religion - gjorde papper
13.15-Engelska gjorde lite allt möjligt men jag o söntte (http://sontte.blogg.se/) o fello  vi hade gummikrig :P
Aja.
har inte gjort så mkt idag mest haft smått chill! Min syster har varit hos oss idag ! Men min syrra är juu så glömsk så glömd hon min kamera :S sällan ! <3 Aa men asså imorron ska jag öva på engelska prov det kan hända att jag inte alls bloggar fö vi ska kanske till mina kusiner ;) iT here i come ;) <3
Aja. Men isf bloggar jag imorn efter skolan :)
Aja. Men måste satsa på Engelska
Aa. Jee vi får ut finska proven imorgon JEEEEEEJ ;)<3
Aja men nu när gamla minnen kom upp tänkt jag skriva några menigar om min käraste kompisar <3
Senja- Jag lärde mej känna dej förra året då du kom till centis <3 Vi har haft många dåliga stunder men endå pra ;) <3 Som i forum ;) Men asså vill inte sejja vad somm hände ;) Aja. Men Senja du e typ en av dom bra kompisar man kan ha ! <3

mmatildah <3- Lärde mej känna dej oxå förra året du kom till skolan men visste någ vem du var :) . Aa men asså du e bäst på många sätt <3 :) . Vi har haft både upp O ner vägar men endå bra vägar ;;) minns förra veckan då vi vara hela tiin :) Men denna vecka har vi inte varit en enda dag :( Jag skulle villa vara med dej :) <3 Men ville säga att du e en bra kompis o jag älskar dej ! :) <3 du finns i mitt hjärta <3 :) Du e rolig ! o allt :) Du e en av den bästa vännen man kan ha ! <3 JAG LITAR PÅ DEJ UPP TILL 100% <3

Fello- Vi e int så ofta nu så som vi va då förut , skulle villa att det skulle ändra! :)<3 ömm.. vi har mkt gemensamt o dessutom så e vi juu släkkt <3 ;)) Hihi :) aja. Men asså vi har mkt minne :) förra året allti nä vi var :) <3 Men nu e du o jag int så ofta mer. Du o jag har haft både dåliga o bra stunder men endå mest bra <3 Fello DU ÄR SOM EN SYSTER FÖR MEJ ! <3 :) <3vihar många minnen :;) o du e snäll en bra vän en man kan lita på o allt möjligt <3 I LOVE YOU <3

Bontte- hmm.. Vi e ofta tsm , vi har mkt bra saker . vet typp int nå dåliga saker . :) DU o jag har kännt varandra sen förskolan o allti varit vänner :) öö .. Vi var bästisar på ettan ! men sen så var vi inte mer bff ;) vår kontakt brötts mellan 2-3 men på 4 kom den tillbaka då var vi vänner :) aa men 5:an kom den ti baka då du o jag hamnade på samma klass stolt över det :P <3 öö .. Du o jag strider som syskon men det e väll värt vi är juu nästan det ! ;) <333 och du äär väldigt viktig för mej . Vi har många minnen Salo , TANGO, filmen ;) o allt :) <333 Du o jag har alltid vari vänner kommeraltti att vara ! LOVE YOOU SISTER DU BETYDER MESTR ! <3

Joo där kom lite saker om dom jag älskar mest :) O måste ennu tacka sönttw (http://sontte.blogg.se/) som fixade min blogg tack älskling! <33
Aa men nu kommer en gammal bild ! <3  om dej iT berättar jag näästa gång <3
Ps. Det tog 1 timme o laga inlägget :P <3
puss&kram gonatt bloggar KANSKE imorgon -emppu- <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: