Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Jag älskar dig <3

Kategori: Allmänt

Heeeeeeeeeeeeeeeej <3 IIIIIIIIdag har jag slöat måst va inne ennu en dag , så att jag e säkert frisk.
Men idag ska vi äta tortilla !! :DDDDDDDDDDdd nammm ,;)))))))))))))))))))) men nu ser jag på UGLY BETTY o väntar på min syrra, hon ska ladda musik ti min telefon :DDD
MEN på måndagen far jag väll tibaka till skolan :/ då har vi matematik prov ...
OHH hatar matta ! :S det e så tröögt ! men jag vill ha godkänt för nästa år gäller det
Då blir det högis .. ; ) hiihhhihi men nu ska jag gå o öppna dörren åt min syrra !

PUSS HEJ -EMPPU- <3love you kusin <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: