Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Jag älskaar deeej <3

Kategori: Allmänt

Tjena bloggen <3 Idag har jag bara chillat då (: Har varit redan i 2-3 dag as dåligt väder :S .
Hahahha. Men har typ inget o blogga om för att på veckorna i mitt liv händer det inget .
Aaa men idag tittade jag på älska mig :) .Hihihi:) Imorgonn får vi gäster från sverige längtat ((: <3
Hihi men usch imorgon ska jag till tandläkaren :S klockan 12 men det räcker juu bara 5-15 min (;;
Hihi just nu ää jag på fb och msn o så bloggar jag juue :P <3Hahhah men jag ska berätta lite om mitt skol liv.
9.00-14.45 :)
9.00-Finska- BOORRIIINNGG! vi hade ordföhör :S >Tror jag typ får 7-8 :) Resultatet kommer på månda men ja sen jobbade vi i boken :)
09.45- Rast :DDD
10.00-modersmål-läste bok ;)
10.45-lunch+rast :P
11.15-matematik-räkna bråk :) TRÅKIGT för att det e fö enkelt :P
12.00 rast. Fick blåmärke tackvare än viss typ!!!
12.15-bildkonst - vi gjorde någon horisånt :P
13.00-Rast :P <3
13.15-14.45- Handarbete- vi stickar mössa <3
Sen hem :) Men imorgon är jag väll bara hem <3
Hejdå <3-puss&kram <3- -empppu- <33 en gammal bild kommer nuDu är min föralltid , jag älskar dej <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: