Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Hejjsan <3

Kategori: Allmänt

Tjena bloggen! :D idag har jag vart i skolan :P hihihi det var helt chill 10.00-13.45 :P
10.00-Matematik- räkna brååk chill var för enkelt :P
10.45-11-15- Lunch och rast :P
11.15- modersmål , lyssna på någon radio juttu :P
12.00-12.15-Rast :P
12.15-Fysik och kemi - gjord papper :P
13.00-Data
13.45- Hem :D
Sen var jag hemma :P o vänta på att ronja och ida kund vara ;P  Ida kom vid 4 o nästan efter det kom bontte <3
Vi lekte o filmade video hahha ;P
Imorron ska jag städa o fara på min systers dotters kalas :P Hon fyller egentligen på måndag :P <3
Men nu bajj bajj
Puss o kram gonatt :P -Emppu-
(c) emppusliv.blogg.seHejdå , ha det bäst tills nästa inlägg -emppu-<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: