Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Hej, o tack <3

Kategori: Allmänt

Heeeejjssan idag gela kvällen har jag slöa :()) <3 aa men sontte (http://sontte.blogg.se/) <3
så hon fixa min header men det kanske inte syns ennu me  assåå <3
nu äter man då popcorn o dricker juissi :) Omnom ska gå nu ska fortsätta o si på GLEE <3 LOVE IT <3 hihihihi men nu en bild fö dej <33
Du är den finaste i mitt liv,men du fattar inte det Jag Älskar Dej <3 Men nu ää du långt borta vill att du skall stanna nära mej just här o nu ! I(L)U <3=):P:P=D  = mitt livs kärkeleks namn men jag hittade på det <3

Hejdå o godnatt bloggar imorgon -emppu- <3 älskar er mina kära blogg läsare <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: