Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

HALLÅ DÄR KÖTT OCH BLÅBÄR!!!!

Kategori: Allmänt

Tjena bloggen!! Hihih , mår faktist bättre ! Men det säger inte tempen ! Har ennu stägring ! :S Mamma sa att vi måst säkert fara till läkaren imorgon  så jag får antibjotika (stavning) har bara ett problem. Kan int svälja tableter :S ,.. Men just nu hör jag på en härlig typ :P
Hör på Sean Banan -PUSSPUSS :DDD <3
hihihihihihhhoohih men nu ska jag nog ta o höra på nån annat, plus nu har jag en jävla hosta :S vaknade halv 9 tackvare min hosta :S så kunde inte somna om ! Hoppas fett mycket att jag slipper snart till skolan hoppas redan imorgon! HHAHAH ni undrar säkert varför jag vill till skolan men det är aå fett tråkigt att vara hemma ! Hoppas jag bara slipper snart till skolan :D . Har s¨å fett tråkigt men idag ska jag vill så jag e frisk tills imorgon ! :DDd <333. hihi men bloggar senare hu jag mår :D <3
puss&kram -EMPPU- <333
här bjuder jag en bild på sean banan !!!!!!!!!!!! <33
Men nu ska jag beräta en sak jag glömd ! Hahhha jag skulle ha fått sett  sean banan påriktigt, när vi var i sverige ! Men vi gjorde annat ! Vi skulle ha sätt honom på vansbro simning ! SJUKT asså ! ångrar fett att vi inte var ditt ! M
MEn nu puss&kram -EMPPU- <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: