Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

frescht som vi utalar det.

Kategori: Allmänt

Heej som rubriken lyder , så ja har varit fö en stund sen i duchen ! :D <3 OHH så skönt ;)) <33  hadde tidigare 37.50 men efter duchen bara någo på 36 som betyder att jag far imorgon till skolan :)) <33 Jess hemma e det så tråkigt ;D <33
hihi var i duchen senast på fredag morgon , skulle ha varit i duchen igår ! Men som sakt vi bor i ett egnahemshus ,, men vi bor så att vi bor två familjer ! Jag o min mamma o pappa bor uppe o min halv farmor och farfar nere . Hihi men då nä jag skulle gå igår i duchen hade dom stängt dörren ! Klockan var där runt 9 halv 10 . Och dom går o läger sej alltid 9 ibland 10 :) Jaa-a så dörren var låst !(om ni undrar varför, vi har duchen nere) aa men gud va skönt imorrn till skolan men får int va me på jumppan :S .. Men nu bjuder jag på en bild ! jag någon gång efter duchen , typ på våren ! hiihi det e ingen munktröja jag har det e min badrock . men hiihi nu ska jag gå o lägga mej ;:DDD
Puss&Kram godnatt -EMPPU- <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: