Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Fotografering :)

Kategori: Allmänt

Heej bloggen! Idag hadde vi skolfotografering hihi ;) Bilder kommer sen nä jag har fått mina bilder.
Asså mitt kompisfoto kmr iaf ! <3 ;;))
Jajajaja MEn asså just nu gör jag inget ;))) <33
Aja.
Asså ska jag berätta om min dag asså okej :) Asså om det blir stavfel så säger bara är skittrött :)
Aja.
Skoldag 8.00-14.00
8.00-Engelska fick ut ord föhöret o så gick vi i genom läxan : )
9.00-Engelska vi gjorde uppgifter slöt fattade inget : )
10.00-Läaste pullpettboken :)
10.45-LUNCH , rast :<3
11.15-matta :))<33-bråk :)
12.15-historia- läste i boken inte intresserad sickade lappar med kompis ;)
13.15-Fotografering- o läste i skolbiblioteket :) <3
14.00 hem :)
Sen var jag med matte o fello <33 :) vi spelade o va på datorn :))
Men asså nu 2-(3) bildeer :P <333
Men asså hejdå måste gå är skit trött , puss o kram -emppu- <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: