Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Du var stjärnan i mitt liv <|3

Kategori: Allmänt

Heeej , Idag har jag varit i skolan chill :D hihi men nu :D
vår dag 8-14.00
8.00-Engelska tala o läst
9.00-Engelska  hadd bingo o läst
10.00- modersmål vi gjorde någo papper o sen fick läsa eller rita, jag läste
10.45 LUNCH
11.15  Matematik :D räkna brååk chill
12.15 Historia , läst joo man kan säga va int intresserad men jag o mina vänner fick skrattfel på timmen :P
13.15 Gymppa,  Frisbeegolf :D
Jaa-aa ursäkta att jag inte blogga igår :) men han inte men va me ida o fello o bontte  vi hadd roligt ! <33
Idag va jag en stund med ida :D <333
Men imorgon ska jag va med ida och bontte <33 JIIIHHu  (http:/iduskaah.blogg.se/) <-- idas blogg <33
Men nu aer jag på tv jee vi börjar tio ! E inte den mänskan som helst stiger upp tidigt :DDD <333

Jag vetinte om jag älskar dej längre :( Du var en stjärna där uppe men plötsligt försvann du . Nu älskar jag dej så som första gångem . jag är dötskär idej! <33

en bild kommer nu minns du när jag var litten :P <3

Hejdå puss och kram Emppu <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: