Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

du är/var kingen utan k

Kategori: Allmänt

Heeej kära blogg, kom just från duchen :P . Hihiiiii Jaa-a sorry att jag inte bloggade igår , men får vi 1 tiden till min syster, Hennes dotter hade juu födelsedag . Så kom först hem 9. Hihi men vi åt gid kaka:P o sen så var jag ute med min andra syrras pojke :P hihi vi hadd nån bärkrig :P
Sen efter att vi var inne typ 10 min så får vi ut igen vi hade brännboll. :P Hihi , sen får vi in o då va jag skit hungri :P
Så åt ett brööd. sen kom mamma då spelade jag o min syster pojke :P Vi spelade något snowboard spel. Hihi men sen när mamma kom så var hon typ en o en halv timme där :P Sen får vi hem . Jag var bara på datan men var så trött så orkade inte blogga :P
Idag så har jag varit hela dagen med ida (iduskaah.blogg.se) och ronja :P Vi filmade videon och lekte kurragömma.
VI var på min gård. hiih vid halv åtta får vi till ida , vi läste någo som hon hade någo gamla dagböcker :P . Hiihi men nu bild/bilder
(c) emppusliv.blogg.se Hihihi där kom en liten bildbomb :D <3
Gonatt sov gott -emppu- <333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: