Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

BLOGGPAUS (:

Kategori: Allmänt

Godmorgon bloggen :) Passade på att blogga nu när vi börjar 10 :) solen skinner här :)
Aja. :)
asså idag ska jag till mina kusiner över veckoslutet så håller 2-3 dagar bloggpaus. Om inte mer. Fö asså 29.9.2011 har vi engelskaprov o måst fan satsa på det :)
Asså kan berätta min skoldag fö vet typ va vi gör ;:)
Matematik-räknar bråååk :)
LUNCH
Modersmål-läsa ;) om int att gör papper :)
Fysik o kemi- läsa i boken o kanske experiment :)
Data-gör läseordning :)  <3
O sen hem :)
Asså hinner inte blogga efter skolan , föe min gudmor kommer o söker mej klockan halv tre o vi slutar 13.45 o jag måste packa :S
Asså det är ekenäs marknad och tivoli ( nöjespark) :) Asså aja.
Men asså bjuder på min outfit men asså bilderna är tagenfrån google :)
aa men måste gå nu asså ska äta frukost<3
Aa dä r va allt tjen mors -emppu- ses i söndag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: