Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

BK-46 ! + DUU <3

Kategori: Allmänt

Tjenaaahh bloggen <3
Jaa-a har ju vart hos min kusiner ! :) aa asså ska berätta om mitt veckoslut <3 :)
Fredag
Vart i skolan :) sen kom min gudmor efter mej ;) sen for vi till dom o sen får vi till marknaden var där från 17.00-20.00 typp hihihi :P <33
Lördan(:
Vart med Leppä jonas simon, drogba(simon holmlund) julian , o en liten stund med emil , sen får vi i bastun o efter det åt vi tortillas :) Omnom! <3
Söndag: Vart hemma hos mina kusiner :P O Vart på BK-46-Närpes Kraft - 3-0 :P hoihihihi sen får vi hem  (: o sen kom pappa efter mej ;=) <3
O imoron ska man då till skolan måst sejja att detta veckoslut ha varit en av dom bästa <3
Hihihi <3 Tack LEPPÄ , JONAS , SIMON DROGBA,O JULIAN :P
GONATT VI SES IMORRRROOONN -EMPPU- <3333
PUSS O KRAM HEJDÅ -EMPPU- <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: