Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

You know my name, so what is your problema? :P

Kategori: Allmänt

Hej ursäkta att jaag inte bloggade igår men fick kramp i handen :S
Men igår var jag med Matte ♥ O ronja ♥ puss på er tjejer :D
Hihi årkar inte berätta om min skoldag den var juu helt normal :P
men asså idag var vår dag lite anorlunda :D
hihi.
kanske för att vi hade tema dag "DRAMA OCH ROLLSPEL"
Helt kiva  ! :D  jja och sen så va jag med 2 söpisar matte o ronja ♥
Asså hihi .
Jätte roligt alla har typ små "teinifightin" (fjortisfight)
Hihi ;:P
Men asså hör väll till åldern ? :P
Hihi men morgon dagens planer ser osäkra ut :P
hihi :D
Men iaf :D
Så nu
3:e bilden någon i din familj
Mamma ♥

4:e bilden en bild på en konstig tid i ditt liv
I don't know why? Men det e nu ba konstigt :P

hihi men nu just så lyssnar jag på musik o så e på fb o ska läsa boken :D
Men hejdå♥
Puss och kram ♥
-Emppu-♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: