Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

You don't know how i feel.

Kategori: Allmänt

Heej alla sötaah ♥ :D Hur har nidet idag? Jag har det fint ;D. Hahahah jag måste säga en sak hörde just att dom sa i tvn "han har varit hela sitt liv huora" O jag blev lite sådär att wtf.. :DD. Nåja men min rubrik är faktiskt till 3 ½ typper.. Juu asså mina feelingar har int varit så gooda idag :.. Because.. Mm.. ni kan fråga av mej så säger jag.. :).. Juu idag började vi med Finska-Läste o laga uppgifter Matematik-räkna ngt skit BiGe-läst på läxan o sen föhörd Mårten Gås oss :). Musik-Hadd frågesport vårt lag vann :DD Rella- Hadd oxå frågesport igen ! Och vår grupp blev 2:a o tänk då missa vi 2 poäng. GO VÅR GRUPP! <3 Hihi det ejuu så att jag för tur till oss, Nånej jag skämta ;))♥ hahha sen kom jag hem o var bara på datan o nu ser jag på mr bean. :D
Hejdå 3
Puss o kram
Emppu <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: